Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 24 april 2017

Bloem


Ik ben weer eens lekker een eigen achtergrond aan het maken geweest met inkt en sponsjes.
Eerst heb ik de kanten randjes gestempeld met Versamark en bewerkt met clear embossingpoeder. 
Als je dan met inkt aan de slag gaat dan worden de randjes een beetje cremig van kleur. Ik vind dat in dit geval mooier dan wit embossingpoeder, dat wordt al snel wat hard.
Toen ik tevreden was met mijn achtergrond heb ik de bladeren gestdempeld en op een stuk Whisper White stempelde ik de bloem meerdere keren. Uitknippen in diverse lagen en dan verhoogd opplakken voor het 3D effect.
Zou je dat ook willen leren? 
Meld je dan eens aan voor een workshop.

Cardstock: Temptation Turquoise, Daffodil Delight en Whisper White
Inkt: Temptation Turquoise, Garden Green en distressinkten
Bloem: set Crazy About You
Kantranden: set Delicate Details
Embossingpoeder, Rhinestones

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita