Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 29 december 2016

Noel


Nog weer een kerstkaart al is kerst voorbij.
Dit kaartje heeft inmiddels zijn besteming wel gevonden dus kan ik hem gerust laten zien en insturen voor 52 weeks to Chrsitmas. Die gaan het hele jaar door met kerstkaarten en ik neem me steeds voor om dat ook te doen. De voornemens zijn er ook nu weer, dus vol goede moed.....😉

Cardstock: Very Vanilla, Cherry Cobbler, Garden Green, Soft Suede
Dessin: Festsival of Prints
Inkt: Cherry Cobbler
Tekst: stempelset Christmas Pines
Takjes en dennenappels: Pretty Pines Thinlits
Bakerstwine trio: Cherry Cobbler

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Wow.....wat een prachtige kaart Anita!
    Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
    en een creatief en gezond 2017,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een hele mooie !!!
    Fijne jaarwisseling en een heel goed 2017 !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie kaart met prachtig dessinpapier!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita