Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 8 december 2016

Gefeliciteerd Romee


Vandaag is onze kleindochter jarig, zoals te zien op de kaart wordt ze 1 jaar.
Wat gaat de tijd toch snel.


Ik heb voor haar een kaart gemaakt met de nieuwe producten die 4 januari 2017 uitkomen.
Prachtig fleurige papierset en leuke stansen (thinlits).

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Party Animal Designer Paper
Cardstock: Pacific Point, Crushed Curry, Taberine Tango, Emerald Envy, Whisper White
Thinlits: Balloon Pop Up thinlits
Stempelset: Blloon Adventures

De Teksten zijn van Marianne Design
Gefeliciteerd: Clear Stamp CS0960
Je bent jarig: Luchtpost HT1603
Letters naam: Collectables COL1397

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter.
    Kei leuk kaartje heb je voor haar gemaakt.
    Heel gaaf, de ballonnen in de binnenkant. Ze maken dit kaartje extra feestelijk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie kleindochter.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie kaartje voor alweer je een jarige kleindochter wat gaat dat hard...Gefeliciteerd...
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita