Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 4 november 2016

November Actie

Vanaf 1 november zijn er weer hele leuke aanbiedingen bij Stampin Up!
Er is een leuke set met Stitched framelits te koop voor € 36,00. Daarvoor krijg 12 framelits, 4 in elke vorm.


Ook zijn er een aantale winterse stempelsets in de aanbieding met 25 % korting.


Hieronder zie je de afbeeldingen van de stempelsets.


Deze aanbiedidngen zijn geldig tot 30 november a.s. dus wil je hier van profiteren wacht dan niet te lang.
De framelits zullen volgend jaar ook worden opgenomen in de jaarcatalogus, maar nu kun je ze al aanschaffen.

Laat het me weten als ik wat voor je mag bestellen.

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita