Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 14 oktober 2016

Gefeliciteerd


Onlangs was onze tweeling jarig. Deze kaart heb ik voor onze zoon gemaakt.
Echt leuk voor mannenkaarten is deze embossingfolder in 3D.
Ik heb de embossingfolder eerst met inkt bewerkt en daarna het papier erop gelegd en om te embossen door de Big Shot.
Je krijgt dan inkt in de tussenranden en als accent op de kabels.
Het geeft een leuk effect.
De 'knoopjes' zijn gemaakt met een cirkelponsje, gaatjestang en gelpen.

Cardstock: Whisper White, Mint Macaron, Early Espresso
Inkt: Mint Macaron
Embossingfolder: Cable Knit Dynamic
(Tekst: Feestmuizen HT1602 is geen SU)
Linen Tread, gelpennen

Denken jullie nog om de leuke actie met dessinpapier van Stampin'Up!  ?

De nieuwe workshops staan ook weer online, zie de tab hier bovenaan.


Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Mimi’ staat voor welgevormd en schoon. En zo zijn ook Roze Amethist onze producten. Kwaliteit en duurzaamheid staan bij ons hoog in het vaandel.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita