Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 6 mei 2016

Happy Birthday


Dit kaartje is o.a. gemaakt op de laatste workshop hier thuis.
Het thema was voorjaar, dus heb ik ook wat voorjaarskleurtjes gebruikt.
Lijkt het je leuk om ook eens een workshop te volgen kijk dan hierboven onder de tab 'workshops". Hier vind je alle informatie. Als je een mail stuurt dan zorg ik dat je het adres per mail retour krijgt.
Voor deze kaart heb ik de volgende producten gebruikt:

Cardstock: Whisper White, Hello Honey
Dessin: Moonlight Designer Series
Inkt: Hello Honey, Mossy Meadow
Achtergrond: Window Frames Collection
en Festive Paper Piercing pack
Bloem: Stempelset Friends & Flowers en pons
Tag: Set Banner Greetings
Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita