Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 30 maart 2016

Tap, tap.....en de Weekly Deals


Nog een kaartje van de workshop van afgelopen maand.
Het is een mannenkaart geworden met een achtergrond die gemaakt is met de SU markers, clearblok en water. Zo krijg je elke keer een andere achtergrond want er zijn er geen 2 dezelfde mogelijk.
De kaart is afgewerkt met diverse achtergrondstempels en de typemachine.
Ook een leuke workshop volgen? Dat kan weer op 19 en 20 april om 19.30 uur bij mij thuis in Assen.
Meld je aan via alakaart@gmail.com

Cardstock Mossy Meadow, Bermuda Bay, Whisper White
Markers: Mossy Meadow, Old Olive, Bermuda Bay, Lost Lagoon, Temptation Turquoise
Inkt: Mossy Meadow, Lost Lagoon
Stempels: Tap, tap, tap (tekst en typemachine)
Gorgeous Grunge (achtergrond)
Timeless Texture (achtergrond)
Bakerstwine



De nieuwe WEEKLY DEALS van deze week. 
Ze zijn geldig tot 5 april.
Neem even contact met me op als je wat wilt bestellen.

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Wow....wat een PRACHTIG kaartje Anita....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Anita en wat mooi die achtergrond. Het is een schitterend geheel, erg mooi :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita