Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 11 februari 2016

ATC en Weekly Deals


Nog wat leuke winter ATC's die zijn gemaakt met stempels van Stampin'Up!.
Een deel is al geruild.

Cardstock: Real Red, Whisper White
Inkt: Real Red, Cucumber Crush, Smokey Slate
Sneeuwpoppen: st Snow Place
Tekst: Happy Scenes


Vandaag even de nieuwe WEEKLY DEALS van deze week.
Ze zijn geldig tot 16 februari a.s.
Wil je wat bestellen laat het me weten.

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Jippie, ik heb je SUperblog gevonden ! Ik wist helemaal niet dat je Demo bent :)
    Heel erg leuke ATC-reeks !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker Margo al vanaf de eerste dag, dus al bijna 3 1/2 jaar.
      Gr.Anita

      Verwijderen
  2. Super gaaf Anita, wil wel met je ruilen, neem al mijn kaartjes mee naar de clubdagen. Kun je er een achter houden?
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heb ik eentje van deze serie in huis..al ben ik niet zeker hiervan. Ik heb er al zo veel gemaakt en geruild dat ik het soms echt niet meer weet ;-)

    Ze zijn in ieder geval heel erg leuk. Ook ik heb weer een voorraadje gemaakt voor de MD clubdag en ga die meenemen ;-)
    Ben jij er ook op vrijdag? Zou het leuk vinden jou ook te ontmoeten.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er beide dagen Petra.
      Heb alleen geen nieuwe ATC's meer gemaakt en weet niet of het nog gaat lukken
      Gr. Anita

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita