Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 5 januari 2016

FEEST bij Stampin'Up!

Om te beginnen wens ik iedereen

EEN HEEL GEZOND, GELUKKIG EN CREATIEF 2016

Mijn man en ik hebben ziek in bed gelegen rondom de jaarwisseling, maar nu weer beter en gaan we gelijk goed van start met een heel feestelijke tijd.

DE SALE-A-BRATION
Bij elke € 60,00 die je besteedt uit de catalogi mag je uit een speciale folder een leuke kado kiezen, dus bij € 60,00 1 kado, bij € 120,00 2 kado's etc.
Dat kan zijn een leuke stempelset, papier of Project Life kaartjes, er is genoeg keus.
Kijk HIER maar eens


Dit is nog niet alles !!!!
Vandaag start ook de lente/zomer catalogus en daar staan me toch weer mooie dingen in!!!!
Kijk HIER maar eens 


Maak hier goed gebruik van want dit is maar één keer per jaar mogelijk.
Laat het me weten wat je wilt bestellen en natuurlijk ook wat je kado wilt krijgen.

Dan zijn er ook nog nieuwe workshops gepland en wel op

Dinsdag 19 januari 19.30 uur
Woensdag 27 januari 19.30 uur
Beiden bij mij thuis.
De kosten zijn € 7,50 incl. materialen/koffie/thee/lekkers en natuurlijk veel gezelligheid.
We gaan werken met de materialen uit de nieuwe voorjaarscatalogus.

Een goed begin van het jaar toch?

Groetjes
ANITA

De digitale versie van de catalogi staat in de linkerzijkant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita