Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 18 december 2015

Christmas Wishes en Weekly Deals


En...? Hebben jullie de kerstkaarten al geschreven en weggebracht.
Hier zijn ze gister en vandaag afgeleverd bij ome post.
Hopelijk komen ze nog voor kerst binnen bij iedereen.
Het was hier ook zo'n rare week.
Afgelopen week is onze kleindochter geboren en heb ik mijn kleinzoon 2 dagen hier gehad omdat zijn mama opgenomen werd in het ziekenhuis, daarnaast nog 2 workshops voor te bereiden/geven en de kerstkaarten schrijven en dat allemaal naast de 'normale' dingen. Druk dus.
Deze kerstkaarten zijn van de vorige workshop. Erg leuk om te maken ook weer, niet moeilijk en mooi resultaat.

Cardstock: Whisper White en Riding Hood
Inkt: Cherry Cobbler en Versamark
Stempelsets: Hardwood (achtergrond)
Ornamental Pine (tak)
Embossingpoeder: wit
Blendabilities: sets Crum Cake en Old Olive

Dan ook nog de Weekly Deals van deze week.


Deze aanbiedingen zijn geldig tot 22 december.
Wacht niet te lang als je wat wilt bestellen.
Denk er ook nog om dat een groot deel uit de herfst/winter catalogus vanaf 4 januari niet meer leverbaar is, dus wil je nog wat bestellen laat het me snel weten.

Groetjes
ANITA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita