Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 27 november 2015

Kerstkaart en Weekly Deals


Door verhuisperikelen ben ik deze week wat later met de Weekly Deals, maar wil ze jullie toch niet onthouden, maar eerst een kaartje dat gemaakt is tijdens de laatste workshops.
Een non-traditionele kleur is het wel maar het kan prima lijkt me.

Cardstock: Lost Lagoon, Whisper White 
Inkt: Lost Lagoon, Blackberry Blish
Embossingfolder: On Point
Stempelsets: Endless Wishes, Build a Birthday, Language of Friends
Goudlint,Labelpons, nietmachine


De Weekly Deals zijn geldig tot 1 december a.s.
Wil je wat hiervan bestellen laat het me weten via de mail alakaart@gmail.com

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita