Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 4 mei 2015

CreaAgenda 2015


Deze kaart is te vinden bij week 38 en 39 in de CreaAgenda van de hobbybladen (Scala).
De hele werkbeschrijving kun je bij week 39 vinden.
Ik heb hem een tijd geleden al gemaakt op verzoek van Scala.

Cardstock: Coastal Cabana, So Saffron, Basic Black en Whisper White
Inkt: Stazon black, Basic Gray, Coastal Cabana
Dessinpapier: Eastern Ellegance
Embossing: Decorative Dots
Pons: Decorative Label
Stempelsets: Live in the Forest, Happy Day (tekst)
Silver ribbon, rhinestones

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Anita....en wat fijn dat je er weer bent. Ik las iets over je internetverbinding en vanwege mijn verjaardag heb ik hier niet eerder op kunnen reageren. Fijn je weer "on air" te zien.


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog van harte gefeliciteerd Petra.
      En ja gelukkig weer in de lucht.

      Gr. Anita

      Verwijderen
  2. Ohw, kijk dan toch hoe leuk die is.
    Zelf het kleine muisje komt heel nieuwsgierig een kijkje nemen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita