Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 5 maart 2015

Happy Birtday Wishes en Weekly Deals

Een hartelijk welkom voor mijn nieuwe volgers.
Hopelijk vind je hier wat inspiratie.


Nog maar een kaart met de mooie Lotus Blossom.
Deze is weer heel anders als die andere kaartjes. 
Een kaart met een doorkijkje waarbij de Lotus Blossom dus aan de binnenkant is gestempeld zoals je hieronder ziet.


Cardstock: Natural White
Dessinpapier: Incolor Dessin Series
Bloem: SAB set Lotus Blossom 
Blad: set Kinda Electic
Tekst: set Simply Sketched
Lint: Blushing Bride
Rhinestones, pons

Dan zijn er ook weer nieuwe WEEKLY DEALS.
Ze zijn geldig tot 10 maart a.s.
Wil je hier wat van bestellen laat het dan uiterlijk maandag weten



De workshop van gisteravond was weer een succes.
Voor 10 maart a.s. is er nog plek dus wil je hieraan deelnemen laat het me weten.
Alle info staat bovenin onder de speciale tab.

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita