Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 15 maart 2015

For you


Ik heb weer zo'n leuk kadozakje met kaart gemaakt. 
Dit keer heb ik het verpakkingspapier van Stampin'Up! gebruikt. De dozen zitten er vol mee als je een bestelling binnenkrijgt. Dat is toch zonder om weg te gooien dus heb ik gedacht er wat van te maken.
Hoe vinden jullie dat?


Hier zie je het kaartje dat erin zit.

Zakje: Mini Treat Bag Thinlits
Ballonnen en grote tekst: Stempelset Balloon Bash
Dessinpapier: SU
For You: Mini Treat Bag Thinlits
Markers, lint 

Groetjes
ANITA




2 opmerkingen:

  1. Ja heel erg leuk, en SU is altijd heeeeeel royaal met dit kraftpapier dus zakjes genoeg kun je er mee maken. Ik heb de thinlit voor de zakjes in huis maar nog niet kunnen gebruiken".....ik vind ze zoooo leuk. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch eens snel doen Ingrid, ze zijn zoooooo leuk inderdaad.

      Gr. Anita

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita