Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 14 december 2014

Kleine kerstkadootjes



Als je bij mij een workshop volgt zorg ik dat er altijd een aardigheidje voor je klaar ligt.
De laatste Stampin'Up! workshop van dit jaar is alweer geweest en iedereen kreeg dit keer zo'n leuk doosje met inhoud mee naar huis.
De set van 25 doosjes kun je kant en klaar kopen bij Stampin'Up!. 
Het enige dat je dan nog hoeft te doen is bestempelen.
Ik heb dat gedaan met een oudere stempelset van SU, die ik nog steeds wel heel leuk vind.
De inkt is witte chalkinkt van SU, hij moet wat lang drogen maar met een heattool kun je dat versnellen.

Doosjes: Stampin'Up!
Stempelset: Make a Mitten
Chalkinkt: SU
zilverlint: SU

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita