Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 17 december 2014

JOY


Wat een prachtige stempel weer van Stampin'Up!
Ik ga hem zeker nog vaker gebruiken.
Wil je hem ook nog bestellen, dat kan tot 5 januari, dan stopt de herfst-winter catalogus.
Daar staat deze mooie set in.


Dit heb ik aan de binnenkant precies achter de krans gestempeld zodat je er aan de voorkant niets van kunt zien.

Cardstock: Garden Green, Whisper White
Inkt: Garden Green, Cherry Cobbler, Mossy Meadow
Dessinpapier: Trim the Tree
Stempelset: Wondrous Wreath
Sterrenpons en glitterpapier: Su

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita