Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 4 december 2014

Christmas Wishes en Weekly Deals


En dan nog maar weer een kerstkaart.
Hier heb ik dezelfde stempelset gebruikt als bij de vorige, maar is toch weer een hele andere kaart geworden.
Ik stuur hem ook in voor de 52 weeks of Christmas.
Ik heb inmiddels wel genoeg kaarten om te versturen en ga maar weer door voor het volgende jaar, geen stress zo.


En ook de WEEKLY DEALS staan weer online.
Wil je hier wat van bestellen reageer dan vóór maandag 8 december.
Alles is excl. port.

Wisten jullie ook dat de herfst/winter catalogus (en supplement) slechts tot 5 januari 2015 geldig is?
Wil je hier nog wat uit bestellen wacht dan niet te lang.
Met de kerstdagen duurt alles wat langer.

Dit was het weer voor vandaag.
Hoor graag wat jullie van de kaart vinden.

Cardstock: Mossy Meadow en Naturals Ivory
Stempelset: Ornamental Pine
Chalkinkt SU en real red
Goudlint SU

Groetjes
ANITA


2 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer prachtig Anita
    fijn dat je meedoet aan 52 Weeks of...
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden en fijn dat je meedoet deze week. Groeten, Nelleke, DT 52 weeks of

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita