Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 1 juli 2014

Nieuwe anual Catalogus 2014-2015


Yess!!!!
Hier is eindelijk zover.
De nieuwe catalogus staat online 
HIER is de link om hem digitaal in te kunnen zien.
Ook in de zijkant kun je hem vinden.
Er staan weer zoveel mooie materialen in waar je eindeloos mooie creaties mee kunt maken.
Wil je graag iets bestellen kijk dan even bovenin onder 'bestellingen en contact'. 
Wil je graag een workshop volgen met de allernieuwste materialen ook dan kun je me mailen over de data  die gepland zijn.
De catalogus kun je uiteraard ook bij mij bestellen, de kosten zijn € 4,00 excl. verzenden
Voor nu veel kijkplezier.

Groetjes
ANITA

PS de lente/zomer catalogus is ook per 1 julii vervallen. We moeten nog even wachten op de nieuwe herfst/winter editie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita