Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 2 juni 2014

Uitverkoop bij Stampin'Up!


Op 1 juli a.s. komt er een nieuwe annual catalogue, een nieuwe grote catalogus dus. 
Dat betekent dat er een heleboel sets met pensioen gaan.
Die materialen zijn nu tijdelijk nog te koop, nl. tot 30 juni a.s.
Dus heb je nog belangstelling voor materialen die je straks niet meer kunt kopen, reageer dan snel want OP=OP.
Hier vind je de lijst. 
Er zijn inmiddels al dingen uitverkocht, dus wacht niet lang.



Ook is er een leuke actie voor a.s. demonstratrices.
Normaal betaal je als instap € 129,00 en krijg je voor € 175,00 producten.
Nu is het ook tijdelijk mogelijk om voor € 65,00 in te stappen, daarvoor krijg je voor € 70,00 materialen en het voordeel dat je pre-orders uit de nieuwe catalogus mag bestellen tot 1 juli a.s.
Denk je er al langer ov er om in te stappen dan is de drempel nu een stuk lager.
Kom dan gezellig mijn team versterken en neem snel contact met me op.

Ook kun je de nieuwe catalogus vast pre-orderen.
Mail me op alakaart@gmail.com

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita