Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 14 juni 2014

Spiegelen


Hier weer eens een Stampin'Up! kaartje.
Ben de laatste tijd druk met andere dingen zoals oppassen op onze kleinzoon.
Aangezien hij niet veel slaapt kom ik dan ook nergens aan toe, maar het is wel geweldig leuk om te doen.
Dit kaartje is gemaakt voor een workshop waar de dames wilden leren om een stempel te spiegelen.
Zeer leerzaam, ook voor mij, want ik moest me daar natuurlijk ook eerst in verdiepen.
De gespiegelde afdruk had iets scherper gemogen maar dat lukt de volgende keer wel.

Cardstock: Old Olive, Basic Black en Whisper White
Inkt: Old Olive en Marina Mist
Stempel: Lovely as a tree
Parels

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita