Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 28 januari 2014

Sale-a-bration van start



Vandaag gaat onze jaarlijkse Sail-a-Bration actie van start.
Een uitgelezen moment om een bestelling te plaatsen om de prachtige Stampin'Up! spullen in je bezit te krijgen.
Bij elke bestelling van € 60,00 mag je uit de Sale-a-Bration folder een leuke stempelset, embossingfolder of papier uitzoeken. Dus bij € 120,00 2 stuks enz. Klik op de link om te zien welke leuke spullen daar allemaal instaan. Je hebt keuze uit 11 stuks 
Hoe leuk is dat? 
Snuffel eens gezellig door de folder en de annual catalogus welke spullen je nog graag wilt bestellen en doe dat dan  in deze periode. 
1 Februari a.s. kom ook nog eens de nieuwe voorjaars/zomercatalogus uit en ik kan je verzekeren dat daar ook weer veel HEBBE dingen instaan. De link zal ik dan op mijn blog plaatsen.
Bij een bestelling van minimaal € 60,00 krijg je van mij ook nog de nieuwe seizoenscatalogus opgestuurd.
Allemaal redenen dus om nu te bestellen via alakaart@gmail.com 
Veel plezier met snuffelen

Groetjes
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita