Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 4 november 2013

Wishing You.....

Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers.
Ook Stampin'Up! fan?
Zie hierboven onder de infoknoppen voor bestellingen en workshops.


Iedereen al bezig met de kerstkaarten????
Ook dat kan met Stampin'Up en deze prachtige stempel- en stansset Festive Flurry.
Zoveel mogelijkheden, die ik jullie binnenkort ook zal laten zien maar eerst ga ik daar morgen en woensdag een workshop mee geven. 
Deze set leent zich ook bijzonder goed om mooie kerstornamenten mee te maken, ook dat komt aan bod in de workshops (er is nog plek voor wie wil).
Genieten dus.

Cardstock: Island Indigo
Inkt: Island Indigo en Smoky Slate
Dessinpapier: Winter Frost
Su glitterpapier
Stempelset: Festive Flurry
Stansset: Festive Flurry
Tekst: Wishing You

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een super mooi kaartje gemaakt. Heel stijlvol ook. Kerstkaartjes maken is niet mijn sterkste kant, heb er om precies te zijn eentje gemaakt. Ik ben bang dat het hier ook bij zal blijven.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Anita!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita