Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 16 oktober 2013

Happy Birthday


Vandaag een mannenkaart. Dat blijft altijd een moeilijk item voor veel dames.
Met deze stempelset kun je erg leuke kaarten maken die heel erg geschikt zijn voor mannen.
Gewoon proberen.

Stempelset: Clockworks
Tekst: Itty Bitty Banners
Diverse inktkleuren van SU


Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje. Het bannertje aan de bovenkant vind ik erg leuk gedaan, dat 't zo golft. De klokken zijn ook leuk, en de tandwieltjes ook. Je hele kaartje is gewoon leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik twijfel al een tijdje over deze stempelset, maar na dit kaartje gezien te hebben komt 'ie zeker op mijn wishlist!
    Groetjes, Ilja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita