Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 10 augustus 2013

1-2-3-4.....


Verjaardagskaarten heb je nooit genoeg, ofwel ze zijn steeds weer op....haha!
Ze zijn ook leuk om te maken dus hier weer een exemplaar.
Weer allemaal Stampin'Up! materialen natuurlijk.
Ik heb de sketch gebruikt bij Freshly Made Sketches en daar doet hij mee met de challenge.
Zie graag jullie reacties.

Cardstock Whisper White, Basic Black en Melon Mambo
Embossingfolder: Petals-a-Plenty
Tekst 1-2..: st Bring on the Cake in Melon Mambo
Tekst: Bring on the cake in black
Bloemenlint, parels

Groetjes
ANITA 

Ps zou je ook graag zo'n leuke kaart willen maken neem dan contact met me op.

4 opmerkingen:

  1. Very pretty! I love the texture. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card! Those little flowers are so pretty here. Glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Anita!
    na lekker rond snuffelen zijn wij gelijk volger geworden!
    wat een prachtige creaties zijn hier te vinden zeg :)

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die is gaaaaaaaf!! En ik zie net je knijpers, enig vooral de hippo!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita