Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 28 juni 2013

For You

Vandaag is het mijn beurt om op het Stampin'Up! Inspiratieblog wat neer te zetten. 


 Ik ben lekker aan het spelen geweest met inkt. Ik wil dit graag met jullie delen ter inspiratie.
Het vierkante stuk papier waar ik op gestempeld heb is niet van Stampin'Up, het is hoogglans papier wat erg goed werkt om een achtergrond te sponsen.
Ik heb cardstock Bashfull Blue gebruikt voor de basiskaart van 21 x 14,8 cm en die dubbelgevouwen.
Het stuk dessinpapier is aan beide zijde 0,5 cm kleiner en van de set Birds of a Feather
De embossingfolder Square Lattice is gebruikt op Whisper White 10,5 x 8.5 cm.
Zwart cardstock van 7,8 x 7,8 cm
Glanspapier van 7,5 x 7,5. Hierop het ik de stempel uit de Serene Silhouettes set gestempeld met zwarte watervaste inkt en daarna de takjes behandeld met Teykol. Dit is een melkachtige vloeistof die je met een penseel kunt aanbrengen en die na droging geen inkt meer opneemt. (te koop in de betere stempelwinkel)
Voor de zon heb ik een cirkel uitgeponst en die op zijn plek bevestigd alvorens met blauwe inkt de kleur aan te brengen. Daarna heb ik het stuk papier waar de cirkel uitkomt gebruikt om de zon in te kleuren.
Om het geemboste deel heb ik twine Island Indigo vastgemaakt met een Designer Button. 
De tekst is van de set Itty Bitty Banners.

Dit is een kaart die je voor vele gelegenheden kunt gebruiken.

Kom regelmatig kijken op het Stampin'Up! Inspiratieblog want enkele keren per week is komt er nieuwe inspiratie op met de mooie SU materialen.

Groetjes
ANITA





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita