Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 7 mei 2013

Wish Big workshopset


Jullie zullen wel denken: deze foto hebben we al gezien. Nou dat klopt dus ook.
Dit was afgelopen maand wat we tijdens alle workshop hier hebben gemaakt.
Als idee had ik hem al eerder toegevoegd bij de oproep hiervoor.
Een leuk setje waar de onderstaande kaarten inpassen of een Rittersport. Leuk om kado te geven dus.


Dit is het 'tasje' waar de kaarten inpassen 


Deze kaart is gemaakt met de Stamp-a-magic (stempelliniaal)


 Met deze kaart zijn we begonnen om voeling te krijgen met de Stampin'Up inkt en de stempels. 
Eenvoudig maar eigenlijk nog best moeilijk als je nog nooit hebt gestempeld.
Iedereen is uiteindelijk zeer tevreden naar huis gegaan met leuke resultaten want let wel dit zijn ideeën. Als je zelf gaat stempelen wordt je resultaat nooit precies hetzelfde, maar dat is dus ook het leuke van op deze manier stempelen.

Mocht je ook graag een leuke workshop volgen mail me dan. 
Het kan bij u thuis maar ook op workshops bij mij thuis.
De kosten zijn afhankelijk van wat er gemaakt gaat worden. Dit is in overleg en altijd inclusief alle materialen, koffie/thee en lekkers. 
Mijn mailadres vind je in de rechterzijkant.

Cardstock: SU Baja Breeze, Soft Suede, Whisper White
Inkt: SU Baja Breeze, Soft Suede, Summer Starfruit
Teksten: diverse tksten van Stampin'Up!
Stempelset: Summer Silhouttes
Vlinders: Papillon Potpourri en Bloomin'Marvelous
Parels, glittersteentjes

Groetjes
ANITA





2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Het lijkt zo'n simpel kaartje maar het lijkt me best nog lastig om dat allemaal netjes gestempeld te krijgen.
    Ziet er wel heel mooi verzorgd uit!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had deze nog niet gezien en ben ook nog niet zo lang volger van je. Je creaties vind ik heel mooi, rustig en stijlvol. Hoop nog veel van je te zien Anita :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita