Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 1 april 2013

Nieuw SU Inspiratieblog


Hallo lieve bloggers

Wat leuk dat je mee doet met de bloghop van het nieuwe Stampin'Up! Inspiratie Blog van onze Stampin'Up Demonstratrices.


Mijn naam is Anita Corsten, ben gehuwd en heb 4 kinderen die inmiddels allemaal het huis uit zijn.
Ik ben mijn hele leven al creatief bezig van naaien, haken en breien naar Pergamano, Origami, 3D naar stempelen en alles wat daarmee te maken heeft.
Zo ben ik ook bij Stampin'Up gekomen.
Verder zit ik al sinds 2006 in het designteam van Marianne Design en ben beheerster van haar club en het challengeblog. Zelf heb ik een website en 2 blogs om bij te houden.
Ik hoop dat jullie veel inspiratie zullen vinden op dit blog waar alleen gewerkt gaat worden met de mooie materialen die Stampin'Up! te bieden heeft.
Tot ziens op dit blog.

Voor jullie heb ik de letters N en T
heb je alle letters gevonden
mail dan de oplossing naar


Als je hier gekomen bent via Lydia dan ben je op de goede weg.





                        Anita (je bent nu hier)








Dit is nog niet alles.....
ik heb ook nog een kaart gemaakt


Het is een wiebelkaart geworden.
Je snijdt eerst een cirkel van 19 cm doorsnede uit Whisper White.
Beplak die met dessinpapier, ik heb Twitterpated gebruikt .
Ik heb een kant en klare doily gebruikt.
De vlaggenlijn is gestempeld met Cherry Cobbler en stempelset Hearts a Flutter en opgehangen met Cherry Cobbler twine.
De 'molenwiek' is een stans van Su, net als de brad.
De tekst is van Itty Bitty Banners in Cherry Cobbler.
Als afwerking glittersteentjes.

Wordt volger
Laat een bericht achter

Groetjes
ANITA

12 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk die wiebelkaart. Heb er al eens meer voorbij zien komen, maar heb er zelf nog nooit een gemaakt, misschien toch maar eens doen? Ben erg blij met SU in Nederland, heb al verschillende stampsets in mijn bezit en hoop die nog uit te kunnen breiden.

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit blijft aparte vorm zo'n wiebelkaart. Heb hem zelf nog nooit gemaakt, misschien moet ik het toch wel eens doen
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dessinpapier heb je gebruikt Anita! Groetjes, lucy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wieblkaarten zijn leuk en zo kom je al helemaal in feeststemming. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke wiebelkaart, prachtig in deze warme rode tinten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige wiebelkaart heb je gemaakt.

    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is wel erg leuk zeg, zo'n wiebelkaart. Mooi dessinpapier heb je gebruikt.
    Groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anita,
    Wat een mooie wiebelkaart!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke wiebelkaart ! die wil ik ook nog eens gaan maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige wiebelkaart!! Super leuk idee om een nieuw blog op te starten met materialen van SU!! Zo kunnen wij veel inspiratie op doen!! Leuke actie ook om het blog te promoten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk idee! Zal het eens proberen met de cute voetjes uit baby prints erop :-) dank voor je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita