Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 8 februari 2013

Nieuwe minicatalogus


Vandaag is de nieuwe minicatalogus voor lente/zomer uitgekomen en er staan toch weer mooie dingen
in zeg. Ga snel kijken maar pas op....niet gaan kwijlen hoor!!!!! Haha!!
Ook de Sale-a-bration is nog steeds geldig dus als je nu wat besteld, ook uit de nieuwe catalogus, dan mag je voor elke € 60,00 een leuk setje uitzoeken. Is dat niet leuk?
Zie voor de uitgebreide informatie de post over de Sale-a-bration.
Mail me op HIER
Klik HIER om de catalogus te bekijken.
Wil je een papieren versie (€ 1,50) mail me dan ook even.
Veel kijkplezier

ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita