Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 28 februari 2013

For you


Dit valentijnskaartje heb ik gemaakt voor een het forum van Wenskaartenidee waar ik lid van ben.
We sturen elk jaar een naamloos kaartje en gaan daarna raden wie welke kaart heeft gemaakt.
Kan je zeggen dat het elk jaar moeilijker wordt omdat er dames zijn die expres een andere stijl gaan maken.
Dit was mijn kaart voor Doutzen.
Zij was er heel blij mee en ik hoop jullie ook.

My foreign visitors can use the translationbutton

Cardstock: SURegal Rose en Whisper White
Embossingfolder: SU Honeycomb
Hartjes: SU stempelset Hearts a Flutter
Inkt: SU Regal Rose
Tekst: SU set Mixed Medley
Lint: SU Melon Mambo

Vanaf morgen 1-2-3 maart staat ons Stampin'Up! Team met een stand op de Hand Hobby Doedagen in de TT hal in Assen.
Standnummer 332. Kom gezellig langs en probeer daar de materialen van Stampin'Up! in een leuke workshop.

ANITA

2 opmerkingen:

  1. Owww die is leuk Anita,

    Enig die hartjes en ik houd zo van deze La-outs. Supertjes zo bij elkaar. Jouw stijl vind ik zo leuk, en is altijd genieten als ik hier kom.

    Maarre ik lees dat jij ook hanglar stempels hebt. Ik hoop er eens een akartje mee te zien op je blog. Lijkt me leuk om te zien:) Het is meer Magnolia wat ik overal zie dan Hanglar Stanglar.

    Maar voel je niet verplicht hoor, en voel vooral geen druk...maar wel graag een beetje snel hihihi.

    Groetjes,
    malle Tientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Ik zie nu pas dat je mijn kaartje heb geblogt.
    Hier staat tie nog mooi te pronken hoor!
    Nogmaals bedankt.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita