Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 30 december 2012

3de challenge Stampin'Up!


De 3de challenge van het Stampin'Up! Blog staat online.
De challenge is zaterdag al online gegaan maar toen was ik druk met klussen dus even geen tijd voor mijn blog.
He thema dit keer is 'Feest', dat moet toch niet moeilijk zijn.
Het is nog niet nodig om Stampin'Up! materialen te gebruiken dus kom op en doe gezellig mee, je mag tot en met 11 januari inleveren.
Vind je de materialen nu zóóó leuk en wil je die ook graag in je bezit krijgen....dat kan natuurlijk.
Mail me je bestelling.
Ook als je graag een workshop wilt volgen of bij je thuis samen met vriendinnen wat leuks wilt maken.
Laat het me gewoon even weten dan kunnen we samen wat afspreken.

EEN GEZOND EN VOORAL CREATIEF 2013

Cardstock: SU Calypso Coral (124392)
Embossingfolder: SU Chevron Folder (127749)
Dessinpapier: SU Designer Series Paper Stacks (122384)
Framelits Dies: SU Window Frames (129021)
SU Paper Piercing Pack (127857)
Stempel: SU Bring on the cake (121899)
Marker: SU Calypso Coral

ANITA


2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita