Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 1 december 2012

1ste Challenge Stampin'Up! blog


Vandaag staat de 1ste challenge online van de demonstratrices van Stampin'Up! . Zie hier voor de voorbeelden van Team A.
Het thema is heel gemakkelijk om te beginnen: ALLES MAG!. 
Je hoeft zelfs nog even niet persé materialen van Stampin'Up! te gebruiken, dat komt pas in een later stadium.
Wij hopen natuurlijk dat er een heleboel mensen mee gaan doen om zo de mooie materialen van Stampin'Up! te promoten..

Dit kaartmodel heb ik op mijn andere blog ook al gepubliceerd en is erg leuk om te maken.
Deze is helemaal met Stampin'Up! materialen gemaakt.

Papier: Snow Festival Designer Series Paper (126908)
Framelits Dies (129021)
Handschoenen: Make a Mitten (127943) met embossingpoeder
Kerstbal: Ornament pons (119847)
Teksten: Petite Pairs (122497) met clear embossingpoeder
Banner: Modern Label pons (119849)
Strasssteentjes, lint en minibrads

Vind je deze materialen nu ook zo leuk stuur me dan een email om ze te bestellen. Een aantal komen uit de tijdelijke herfst/wintercatalogus en zijn dus beperkt leverbaar.

ANITA


1 opmerking:

  1. Heyy pipeloi,

    Wat een gaaf kaartje!! En dan die wantjes an de zijkant. Enig!! Doet me denken aan die oenige wanten die ik vroeger altijd aan mijn jas had hangen. Je schaamde je rot hihi. Maar mijn moeder had groot gelijk, want elke winter verloor ik wel een handschoen of tig..lol

    Een fijn weekend verders en gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita